2011. június 11., szombat

♥ Az első körmös bejegyzésem - NOTD

Sziasztok!
Hát meghoztam kicsi késéssel az első igazi bejegyzésemet. Remélem senki kedvét nem vettem el, de muszáj volt kiélveznem a suli utolsó napjait, habár az idő nem volt mindig jó. :)
Ezt a körmöt még a hét elején készítettem el és meglepődtem, hogy egészen jól sikerült. :) Egyszerű fehér végű köröm strasszkövekkel díszítve. A strasszkövek nekem arra voltak a legjobbak, hogy eltakarják a nem egyenletesen festett fehér végeket. A fehér körömvéghez én nem használtam sablont, mert nem szeretem, így maradtam az "ügyetlenebb" szabad kézzel való meghúzásnál. :D Alapréteggel kezdtem, majd amikor az megszáradt, szabad kézzel húztam a fehér végeket és ezután helyeztem fel egyesével a strasszköveket. Nem használok ragasztót a kövekhez, hanem egy kis trükköt alkalmazok: (jelen esetben ezüstös díszítőlakkot használtam) a díszítőlakkból egy picike pöttyöt festek a körmömre és rögtön "rányomom" a követ, így megmarad szépen a köröm felszínén. :) Miután ezeket egyesével felhelyeztem színtelen fedőlakkal fixáltam, hogy tartós legyen. :)
És íme a végeredmény:

3 megjegyzés: