2011. június 15., szerda

♥ Újabb strasszköves köröm :) - NOTD

Sziasztok! :)
Ma hozok nektek egy újabb körmöt. :) Ihletem volt bőven, mivel úgy látom minden bloggerinának elnyerte a tetszését. :) Meg se fordult a fejemben, hogy milyen lehet egy teljes körmöt csak strasszkövekkel díszíteni, de nagyon aranyos! ^^ Máskor is fogok ilyet készíteni, mert egyáltalán nem nehéz, mutatós és tartós is. :) Egy hete kb, hogy megcsináltam és eddig mindössze egyetlen követ hagytam el, de ez fel sem tűnik a többi közül. :D
Ezt is alapréteggel kezdtem, majd ezután egy kicsit régi körömlakkot használtam: az Avonból ismert Color Trend Iced Champink nevezetű enyhén gyöngyházfényes lakkját. Nem tudom, hogy kapható-e ez még, mivel ha jól emlékszem már 3-4 éve van meg, de még mindig olyan, mintha új lenne. :) Ebből két réteget kentem az alaprétegre és a második réteg felkenése után a gyűrűsujjamra nyomkodtam a köveket rendezetlenül, na de hát ezt így is kell. :) Majd a legvégén egy színtelen fedőlakkot használtam. A köves ujjaimon többször átmentem és úgy festettem, hogy minden kő közzé jusson fedőlakk. :)
És akkor íme:

Ti szoktátok strasszkövekkel díszíteni a körmeiteket? :)

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, de én raktam volna alá egy kis színt :)

    VálaszTörlés
  2. Most akarok beszerezni pár jó színt, most ezt találtam itthon "alkalmazhatónak" :) Meg sajnos a körömvégeimen ott van még a műkörmöm maradványa, ez a 3.hónap, hogy növesztem lefele, de már nincs sok :) ;)

    VálaszTörlés